Listopadowo-grudniowy troll zakupowo-prezentowy!

26 grudnia 2015


W listopadzie i grudniu okazje do szaleństwa zakupowego były dwie: po pierwsze nasz wyjazd do Włoch, a po drugie oczywiście Święta! A gdyby dodać do tego Dzień Darmowej Dostawy... Poczytajcie, co nam wpadło w ręce w ciągu ostatnich dwóch miesięcy! Część rzeczy została przeze mnie zakupiona, część dostałyśmy w prezencie od przeróżnych osób.

WYJAZDOWE, czyli to nam było potrzebne na wyjazd

HURTTA Summit Parka - czekałyśmy na nią 3 tygodnie, bo była sprowadzana z dalekich krain, a gdy w końcu przyszła, na kilka dni przed wyjazdem i przymierzyłyśmy ją po raz pierwszy okazało się, że... jest za mała! Dzięki szybkiej reakcji sklepu prodog.pl udało nam się wymienić kurtkę, która przyszła do nas dokładnie w dniu wyjazdu. Ależ to był stres i emocje... :) Wiekszy rozmiar ma zbyt odstające klapy na dupce, ale zawinięte... chronią też psie pośladki, hoho!

GÓRALSKA OWCA, ŻE HEJ - to ubranko z TK Maxx'a, które urzekło mnie w pierwszej chwili wyglądem, a w drugiej miękkością tego kudłatego fragmentu. Kupiłam, wróciłam do domu, ubrałam w to psa, dokonałam kilku poprawek i już się z nim nie rozstanę. Fibi wygląda w nim jak mała owieczka w sweterku w góralskie wzorki, hej!

APTECZKA i BANDAŻ - przezorny zawsze ubezpieczony. Ten zakup chodził za mną od kiedy na spacerze w Warszawie Kasia od Cookiego ratowała nas bandażem po skaleczeniu Fibsowego pazura. Przekonałam się, że posiadanie podstawowych przedmiotów służących pierwszej pomocy to absolutny must-have, choć wiadomo - najlepiej, by taki zestaw nigdy nie był potrzebny! We Włoszech okazało się, ze apteczka i bandaż adhezyjny były niezbędne do opatrzenia otarć na poduszkach po harcach na wymagającym terenie (beton + skały).

BUTY DLA PSA S&P BOOTS rozmiar S - to z jednej strony przedłużenie naszej apteczki, a z drugiej ochrona przed mrozem, którego Potejtowe łapki nie znoszą najlepiej podczas długich spacerów. Podczas wyjazdu spełniły się w obydwu przypadkach - zarówno chroniąc skaleczone opuszki, jak i w dniu, kiedy zasypał nas śnieg. Wydają się być trochę za duże, jednak w bucie musi zmieścić się także łapa w bandażu.

ZAWIESZKA MAXISAFE - żeby jakkolwiek było widać tego psa, kiedy wychodzimy na popołudniowe i wieczorne spacery!

JW HOL-EE CUZ rozmiar S - bo się matka pomyliła i miało być M. Ale piesa i tak kocha, memła i podrzuca! Jest ultramalutki, ale wciąż większy od malinki!

KONG REPLACEMENT SQUEAKERS duże - to się zawsze, zawsze, zawsze przydaje, serio! Do zwracania uwagi psa podczas sesji foto, do uzupełniania starych zabawek, do urozmaicania nowych, wykonanych własnoręcznie... Potato uwielbia!

DODATKOWA BATERIA do kamery + ładowarka - bo jak jest zimno, to bateria szybciej wymięka, a nie chciałam zostać pozbawiona uwiecznienia wspaniałych spacerów w środku wypadu!

HEAD MOUNT do kamery - zrobiony przeze mnie niemalże zerowym nakładem kosztów. Miał posłużyć tylko do kilku scen podczas wyjazdu, więc nie opłacało mi się kupować oryginalnego mounta za 150zł... Sprawdził się genialnie, a w dodatku wrócił cały i pewnie posłuży mi jeszcze do kilku ujęć! :) Choć nie zabrałabym go na skok ze spadochronem...

CHIP I PASZPORT - bo by nas przez granicę nie przepuścili!

Do tego karma, żarcie i więcej żarcia :)

ŚWIĄTECZNIE, czyli co dostałyśmy

Dla psa 
Oprócz wspomnianego wyżej Hol-ee Cuza Fibi dostała:
SZARPAKI HANDMADE z polarem - serducho z piszczałką w środku i zwykły, prostokątny "paluch".
SZARPAK-LIZAK z Biedronki - przeżył do pierwszego szarpnięcia, ale nadaje się do zdjęć :D
SŁOIK PYSZNOŚCI - z jej ulubionymi ciastkami z tuńczykiem!
*SZELKI HURTTA Y rozm 55cm w kolorze wiśniowym, kupione podczas wyjazdu we Włoszech.
*OBROŻA KUDŁATY ART - napisałam kiedyś na fejsbuku, że strasznie spodobała mi się obroża w pierniczki... Jedna z naszych czytelniczek, Magda, postanowiła zrobić nam prezent! Podobnie było w przypadku *SMACZKÓW ALPHA SPIRIT.

Dla mnie
Godzinę wymieniałabym moje prezenty rozwodząc się nad każdym z nich, jednak tym który jest jakoś powiązany z blogiem jest *SONY A77m2, czyli nowe body. O tym, jak się sprawuje jeszcze za wcześnie pisać. Nie mogę się jednak doczekać jakichś zawodów! Póki co mogę co najwyżej uaktualnić zakładkę ze sprzętem foto... :)

INNE, czyli inne
*KOMPLET WARSAW DOG shine in apricot - otrzymane do testów, z pewnością z kolejnych tygodniach coś o tym zestawie przeczytacie!

*DWIE ADRESÓWKI OD MIEDZIANKI - również otrzymane do testów, dzielnie testujemy, depczemy i obijamy od skałek. Recenzja pojawi się na blogu już niebawem!

* Gifty!


A Wy? Co upolowaliście na święta i DDD? :)

15 komentarzy :

  1. Chce znać patent na head mount!!!! <3
    Niuchaczowa

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas obroża od Kudlaty Art, apteczka, pullery, piłeczka z nóżkami, dwie piłki Chuckit, obroża od Sowinka Desing, kamerka Manta MM336 i nowe szkiełko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż... Sporo macie tego, nie powiem, że nie. Miałam zamiar niedługo opublikować podobny post, ale chyba tego nie zrobię, bo jeśli ktoś zdąży wcześniej przeczytać Twoją notkę, to będzie mi wstyd... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS
      Czy SQUEAKERSY można dostać w polskich sklepach internetowych? Jak na razie znalazłam tylko na zagranicznych.

      Usuń
  4. Jak ja uwielbiam takie posty :D Dla kogoś to może ,,tylko'' rzeczy dla psa, ale ja cieszę się jak dziecko gdy oglądam te wszystkie cudeńka i układam w głowie co by tu dorzucić do naszej zakupowej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz gdzie jest lista weterynarzy upoważnionych do wydawania paszportu dla psa? I ile zajmuje takie wyrabianie? No i czy każdy weterynarz czipuje i jakiego macie czipa? Jest dobry safe-animal? Kiepski jestem w tematach prawno-psich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aby znaleźć listę lekarzy weterynarii upoważnionych do wydawania paszportów wejdź na stronę Izby Weterynaryjnej swojego województwa i tam poszukaj. Wyrobienie paszportu zajmuje tyle, ile wypisanie książeczki i przybicie pieczątki. :) Nie wiem, czy każdy weterynarz czipuje, ja wybrałam się do tego konkretnego ze względu na to, że miał opcję darmowego czipowania w ramach warszawskiej akcji. Musisz podzwonić po wetach w swojej okolicy i podpytać. Ostatniego pytania nie rozumiem, ale mam nadzieję, że z pozostałymi pomogłam ;)

      Usuń
    2. Słyszałem że psa można rejestrować w wielu bazach a te bazy są zintegrowane z czipem. Safe-animal jest taką bazą. Część osób mówi że lepiej w kilku, część że w jednej zaufanej, bo reszta może być fałszywymi.
      Pytam więc czy dobrze jest zarejestrować psa w s-a, czy wybrać coś innego.

      Usuń
  6. Wszyscy coś fajnego w TK Maxx'ie znajdują, a ja nie mam takiego szczęścia :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Faaaajne te nowości ;3.
    O tak, ja zawsze mam przy sobie psią apteczkę. My mamy taką fajną w małym pudełku od Ariona, ale chyba nie ma ich w sprzedaży. Właściwie po każdym wyjeździe uzupełniam na nowo, takiego mam pechowca w domu. A buciki mój ma te same, są ok ale u nas zaczął przecierać się materiał po kilkunastu użyciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo ciekawych zdobyczy! Sami ostatnio zaszaleliśmy z zakupami ( listę naszych można zobaczyć w poście na blogu ;) )

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas na prezent Pimpek jeszcze poczeka, ale zazdraszczam Waszych! Zwłaszcza ta obroża w pierniczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta obróżka jest ... cudowna ! <3 Ten wzorek- nic tylko podziwiać ! Natomiast to ubranko owieczkowe skradło moje serce jak tylko je ujrzałam ... Niestety mój rudzielec jest "troszkę" za duży na takie psie ciuszki. A szelki to już w ogóle kosmos <3
    Również upolowałam Jw Hol-ee Cuz'a, ale my rozmiar M. Wydaje mi się, że M-ka byłaby za duża na Fibi ponieważ dla mojego Setera jest idealna.

    Pozdrawiamy: O&N
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierniczkowa obroża i owcze ubranko! Cudo! :D
    Graty nowego sprzętu foto, oby się świetnie sprawdził :3
    Pozdrawiamy, J&T
    http://littlewhitecompanion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nam też ostatnio przybyło kilka nowych rzeczy! Zazdroszczę ubranka, mi mimo częstych wizyt w TKMaxx'ie nie udało się jeszcze nic upolować dla chudeła! Z niecierpliwością czekam na szczegółową relacje z waszego wyjazdu :-)

    OdpowiedzUsuń