Nowości na blogu

12 kwietnia 2015

Dla niektórych te kwadraty są przezroczyste... ;)









Jeeest, nowy szablon! A wraz z nim parę świeżynek, które powinny spodobać się Wam, czytelnikom!

Dlaczego właściwie blog potrzebował odświeżenia? Brakowało mu paru ważnych elementów, menu było intuicyjne chyba tylko dla mnie, a poza tym ciężko było odkopać starsze posty. Teraz, gdy grono czytelników znacznie się rozrosło (wow!), postanowiłam naprawić popełnione na początku błędy.

Stary wygląd przypadł Wam do gustu i był jednym z elementów, dzięki którym whitecouchpotato osiągnęło tak duży sukces. Mięta, brąz i biel, choć są połączeniem wyjątkowo oklepanym, jakoś zrosły się z wizerunkiem małego, białego kanapowca. Dlatego ani mi przez myśl nie przeszło, by zmieniać barwy witryny!

Co się zatem zmieniło?

Po pierwsze, szerokość. Poprzednio blog był odrobinę za szeroki i nieprawidłowo wyświetlał się na niektórych monitorach. Teraz powinno być znacznie lepiej!

 Nagłówek! Słodka, a zarazem wyzywająca na pojedynek Fibi nawiązująca do popularnego plakatu Wujka Sama...



   Pod nagłówkiem pojawiło się przejrzyste i zgrabne menu z zakładkami, które zainteresują Was najbardziej. Znajdziecie tam odnośnik do posta, który wyjaśnia na co, po co i dlaczego został założony ten blog (bo to wcale nie jest taki zwykły blog!), informacje dotyczące Fibi, fotografii, a także zakładki, które kochają wszyscy: DIY i recenzje! Dzięki takiemu rozmieszczeniu nie będziecie już musieli szukać recenzji Malinki Planet Doga klikając ciągle starsze posty lub dokopując się do nich przez archiwum...

 Kolejną nowością jest przebudowa bocznej kolumny. Skoro w górnym menu znalazły się najważniejsze rzeczy, tutaj swe miejsce znalazły mniej ważne, acz przydatne pierdoły. :) Tym sposobem na blogu zawitał spis najpopularniejszych postów, które nie mogą Was ominąć! Oprócz tego znajdziecie tam pole Wyszukaj, spis blogów, na które z chęcią zaglądamy oraz odnośnik do naszych licznych odpowiedzi z nominacji do Liebster Blog Award.

 Na koniec stopka! Jest na samym dole, ale to nie oznacza, że jest nieważna. Zawiera nieco wygodniejsze, niż poprzednio archiwum z podziałem na miesiące oraz notkę o tym, jak bardzo nie lubię, gdy ktoś kopiuje cokolwiek, co stworzyłam w pocie czoła.


Mam nadzieję, że szablon przypadł Wam do gustu 
i przede wszystkim, że prościej Wam teraz poruszać po blogu!

22 komentarze :

  1. Wolałam, jak był szerszy i dla mnie te kwadraty nie są przezroczyste, ale jest spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten wygląd bloga poprzedni tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już mówiłam - jest świetny :)
    Zazdroszczę umiejętności... xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwadraty są bardzo przezroczyste :D Teraz jest ładniej i serdecznie dziękuję za menu, jestem jedną z osób, które kopały w poszukiwaniach przez archiwum. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Super, że teraz prościej Ci poruszać się po blogu :) Może masz pomysł na jakieś inne zakładki, coś potrzeba wyodrębnić? Tyle nad tym siedziałam, że mogłam o czymś zapomnieć. ;) Na przykład w ostatniej chwili zorientowałam się, że nie dodałam kontaktu... :D

      Usuń
    2. Hmm, jak na razie wydaje mi się, że wszystko jest okej. Jakby czegoś zabrakło, dam znać :D

      Usuń
  5. Poprzedni wygląd jak i ten świetne. Dla mnie wszystko było przejrzyste, teraz też. Zazdroszczę jak to ujełaś wyżej "chęci do kombinowania"

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się :-). Przejrzyście i wszystko najważniejsze na widoku, czyli na górze. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, tylko szkoda że gdy "najeżdża się" na zakładkę, np. "FIBI" ona zmienia kolor na czarny. Takie ciemny :c xd
    >>>Dla mnie kwadraty nie są przezroczyste ;D <<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapewne celowy zabieg. :)

      Szablon śliczny, aż chce tu się zaglądać.

      Usuń
  8. Uwielbiam Twoje szablony, zazdroszczę, że potrafisz takie robić! Jak zwykle wygląd cudowny, chociaż do poprzedniego też nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Nie ma nic do zazdroszczenia, bierz się do roboty! :D

      Usuń
  9. Szablon jest cudowny. Nie wiem dlaczego u niektórych kwadraty nie są przeźroczyste, ale u mnie na szczęście takie są. Bardzo się cieszę, że zmieniłaś szerokość bloga, bo mam jeszcze niestety stary kwadratowy monitor, a takie ciągłe suwanie poziomym suwakiem nie jest zbyt przyjemne ;).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi znać się na grafice! :D A co do szablonu, cieszę się, że teraz Ci bardziej odpowiada. Nie przejmuj się, że masz stary monitor - każda witryna powinna być przecież dopasowana do każdego rodzaju użytkownika. Ja mam monitor o szerokości prawie 2000px, przystosowany do grafiki i jak widać potrafię dbać o "węższych" odbiorców! :D

      Usuń
  10. Jest cudny <3 Aż mam chęci żeby się naumieć i też takie ładne robić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten szablon :D Zazdroszczę umiejętności i pomysłów! Ja już chyba nigdy nie odnowie mojego chwilowego zainteresowania grafiką, a mój blog będzie na tym cierpiał haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Blog wygląda świetnie, u mnie kwadraciki są przezroczyste. Dzięki za menu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń